torsdag 8 april 2010

Hjul Sponsring!

Igår fick jag klart att jag under säsongen 2010 kommer köra på nya hjul. Det är ett nytt hjulföretag i Göteborg, som har valt att sponsra mig och hjälpa min satsning. Hjulen som jag kommer köra på är riktigt snabba och de är jag nog inte ensam om att tycka. De som har provat dom har givit dom bra betyg, styva och lätta till ett bra pris.

Jag kommer under året köra många tävlingar i både Norge och Sverige, så om någon vill veta något om vad jag tycker om hjulen så är de bara att snaka med mig!



Model: Speedsession 38

Bildern som ligger här är på modelen Speedsession 38. Det är ett Kolfiber hjul med en profil på 38mm och är gjord för Tubdäck. Jag har valt att sätta på Continental Competition däck. Hjulen är byggda med Sapim CX-RAY ekrar och Equinox superlight nav. Hjulen väger 1190 gram, vilket är oslagbart för detta priset.
Pris:(Endast):11245kr
De ska bli grymt kul att köra på dessa hjulen iår, så aktar er. Jag vinner alltid i Ryskroulette med mina Revolver!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina hjul det där.
Men dom finns ju ännu billigare även i Sverige, bara att googla.