onsdag 17 februari 2010

Led 2


Ja mitt första skidlopp någonsin gick väl helt ok. Mattila körde jag på 2:34, de skulle hålla till en plats i led 4 i vasaloppet. Men det var jag ju inte nöjd med! Kände att jag verkligen hade mer att ge, plus att jag kanske inte hade världens bästa skidor den dagen(Kul att kunna säga så:)). Så jag hade verkligen revanche lust till Orsa Ski Maraton!

Nu i Lördags då jag körde i Orsa var verkligen en toppen fin skid dag! Inte bara vädret var bra utan jag kände att jag var i gått slag! Jag fick starta i startled 1, men fick en dålig start så fick stå och köa i första backen! Sjukt segt när man vill klämma på. Men senare släppte de bra och första 21km gick på 1:07 och den andra hälften gick på 1:15. Blev lite seg på andra halvan, men tiden håller åndä till startled 2 i Vasaloppet och de är jag helt klart nöjd med! Så nu är de endel stak träning som står på tränings programmet, men även mycket cykelträning för snart är säsongen här:)


Ciao bella

Inga kommentarer: