måndag 1 februari 2010

De börjar bli ljusare!


Idag var första gången ja gick ut från jobbet och kändes att de fortfarande är dag! Annars har de varit sån att man gått ditt kl 9 och de är mörkt, sedan när man slutar runt 16 då har de blivit mörkt igen:) Så mina soltimmar de senaste veckorna har väl inte varit så extremt höga!


Men träningen har flyttit på bra ändå, utan sjukdomar och skador! Det känns verkligen jävligt gött att kunna träna på bra utan att vara sjuk. Hoppas de håller i sig då kan detta bli riktigt bra!


Igår var de Söndag och dags för en långtur på skidorna. Eftersom det kommit så mycket snö här nu så vågar jag köra på fin skidorna, mina Atomic WorldCup Classic. De är verkligen bra glid i dom!

Annars innehöll förra veckan lite styrkeintervaller, 8 mminuters intervaller och några 4 minutare mm.


Nu till helgen ska jag köra Mattila ski maraton. Ska bli sjukt kul att testa sin skidform gänt emot andra som ligger på samma nivå! Så hoppas att glid gudarna är med mig den dagen!:D


Just de! Min arbetskamrat Lars-Ove Thoresen fick sin nya sponsor hoj i veckan! Ganska sjuk cykel...Pris i butik ligger på 96000 kr! Döm själv om den är värd de-se bilden! Sjuk cykel!!!!


Ciaooooo

Inga kommentarer: