måndag 23 november 2009

Pryl 2


Att kolla runt på nätet och kolla efter olika nya prylar är helt underbart! Ibland kan jag sitta timvis och kolla efter just en produkt som jag hört om. Att jag är prylbög är väl inget nytt och de står jag för.

Denna veckans pryl som jag faktiskt inte har behövt köpa utan fick av min goa flickvän i födelsedags present är, ett par Oakley Jawbone såklart i färegen "Knall vit"! Helt otroliga briller, som jag första gången "föll för" när vi var på VM i Mendrisio och Alex en Österikisk kompis hade ett par. Då kände jag bara att sånna vill jag ha, eftersom jag fick ett par av Ida så måste jag ha snackat endel om dom.

Imorgon ska jag börja köra testcykel efter veckor med löpning, kommer säkert kännas lite segt i början att trycka styrkeintervaller men man har de i kroppen (hoppas jag).

Ses Haj

Inga kommentarer: