fredag 22 juli 2011

Skåne


Just nu befinner jag mig i Skåne och bor hemma hos Jesper Spjuth. Tävlingarna vi kör heter Skånska GP-veckan och är indelad i 3 etapper, idag är det den sista etappen i Södra Sandby. De har gått ganska knagligt här nede med chrasher mm för min del men första loppet kom jag 9 på och igår tvingades jag stå av efter att jag var inblandad i en crash. Men det är en ny dag idag så hoppas det går vägen!
Sedan sist jag skrev har jag kört SM, U6 och lite andra lopp. På SM var jag i utbrytning nästan hela loppet men efter problem med magen så fick jag hammaren och föll igenom totalt. Dagen efter kändes bättre och på Soldvarvi kom jag 8 efter att ha legat i utbrytning där med. På U6 gick det bra och inför sista etappen låg jag på en fin andra plats, men mina tempokvaliteter är inte så goda så slutade 6 i totalen som bästa svensk. Efter U6 tog jag det lite lugnt och körde lite fina långturer och är nu redo för lite GP och Tour of Jamtland!
Ha de gott

Inga kommentarer: