lördag 28 augusti 2010

Mycket sen sist!

Försöker hålla följe med Ingar Stokstad i sista backen på Festningsrittet dag 2

Ja nu var de ett tag sedan jag skrev sist och mycket har hänt. Jag har gått i backen på Alingsås GP och jag har kört cykelvasan samt endel andra tävlingar. Den roligaste tävling jag har kört på länge var vasaloppet! Sjukt bra arrangemang och en bana som passar alla!

Jag rekommenderar verkligen den för alla som har en cykel, ta en till Sälen nästa år och cykla dom knappa 9 milen till Mora. ´Det kommer iaf jag att göra.



Andra tävlingar jag har kört är Tönsberg 4-dagars, där jag blev 10 på backtempot och bara 2 sek från andra platsen:) och en 31plats totalt där. Sedan har jag kört Festningrittet en UCI, som verkligen var kul. Försökte köra offensivt under de 3dagarna där men kom aldrig riktigt iväg i en utbrytning men men. De kommer flera tåg.



Just idag skulle jag egentligen köra Birken, som är som cykelvasan. 94KM cykel på grus och asfalt, blandat med lite terräng. Men jag kunde inte starta, för idag vaknade jag med halsont och lite feber. Sjukt oflytt, men shit happens....bara att ta nya tag!
Just nu är jag iaf sjukt sugen på att köra fort i Oslo Sykkelfestival andra helgen i Sep.

Ciaoo


Inga kommentarer: