lördag 2 januari 2010

Mängträning


Ja då var semestern snart slut och denna gångens mängdträning, så enormt mycket träning har de väl inte blivit men efter denna veckan kan jag sammanfatta med 16 timmar i träningsboken. Alla timmar är dock på skidor, så de känns riktigt bra. Har kört både klassiskt och kört fristil. De är verkligen sjukt kul att ha riktiga skate grejer!

Imorgon ska jag till en som ska kolla på mitt knä som jag fått lite problem med, hoppas de inte är något allvarligt utan att jag kan fortsätta med träningen oavbrutet hela vintern! Imorgon drar jag och Ida, också tillbaka till Norge och Jessheim, från Orsa där vi tillbringat några dagar.

Just de har kommit på några lopp jag ska köra i vinter förutom Vasan. Det blir Orsa ski maraton skinnar loppet, mattila samt några lopp i Norge. Så hoppas detta gör att man får en bra konditions höjare innan kommer in i hårdträningen till cykelsäsongen!

Ha de

Inga kommentarer: